You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Runes of Magic EU. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Jerhorex

Intermediate

Occupation: Papertank

• Send private message

141

Tuesday, January 30th 2018, 8:29pm

Danke an Lostclustr (Baldr)!

Waren leider nicht mit der Entsprechenden Spielerzahl anwesend, aber ein paar von euch hab ich als Low-Eq-Papertank dann doch killen können^^

Ich freue mich auf ein Wiedersehen, hoffentlich mit voller Besetzung unsererseits
Nasuareda
Ritter 100/Kundschafter 66/Krieger 50
183.836 Hp | 351.730 pDef | 48.255 pAtt

ASTERIA
Gilde Kampftrinker

This post has been edited 1 times, last edit by "Jerhorex" (Jan 31st 2018, 8:07am)

142

Thursday, February 1st 2018, 9:01pm

Nice fight against Forsakensouls! Sorry that I distracted you shortly before the end, it was not intentionaly :D I just wanted to talk a bit.

Cya,
Tejibz

Hardwell

Intermediate

Occupation: MAO

• Send private message

143

Monday, February 5th 2018, 9:29pm

Thanks for the war Eulenspiegel, the beggining was pretty intense for us :P

144

Thursday, February 8th 2018, 9:24pm

Peitschis (Asteria) vs. Bluelagoon (Rath)

Danke für den spannenden BK. Das war ja mal ein Herzschlagfinale sondergleichen. Bis zum nächsten Fight und allzeit guten Loot.

145

Friday, February 16th 2018, 9:17am

Stadtaffen vs. Bluelagoon

Danke für den spannenden BK. Gerechtes Unentschieden. Spielerische Überlegenheit eurerseits konnten wir mit zahlenmäßiger Überlegenheit ausgleichen. Bis zum nächsten Aufeinandertreffen allzeit guten Loot.

146

Monday, February 19th 2018, 9:08pm

Danke an Kritparade (Rath) für den netten 50:50 BK.

Hat spaß gemacht.

Wirsinddieguten (Asteria)