You are not logged in.

lauhrent

Trainee

• "lauhrent" started this thread

Occupation: hotline ADSL fiber for a FAI

• Send private message

1

Wednesday, March 7th 2018, 5:24pm

Je cherche une team régulière. // I am looking for a regular team (Vidar)

Bonjour. (Goggle translate after this)

Je cherche une team régulière.

Je cherche un groupe de joueurs désirant jouer ensemble et progresser ensemble.

-un soir dans la semaine, toujours le même jour,
-un horaire identique, Europe côte est (GMT), (20h-23h. 20h-24h. 21h-24h).
-un personnage joué uniquement avec ce groupe, (excepté la récolte de ressources, les quêtes journalières et les guerres de guildes : sans ou avec peu de récolte d'XP),

-dans le but de monter ensemble les levels, faire ensemble les quêtes, faire ensemble les titres, faire ensemble les donjons.

L'objectif n'est pas de gagner rapidement des levels.
Le but serait de se divertir ensemble et en confiance.

Je joue aux MMORPG depuis 1998.
MMORPG : Massively Multiplayer Online Role Player Game : un univers virtuel dans lequel on partage un moment de détente avec d'autres.
J'ai découvert cette ambiance dans Ultima Online, EverQuest 1.
J'ai erré des années sur les mondes virtuels mais je n'ai pas retrouvé ce fun.

Je suis sur ROM depuis septembre 2009, j'ai fait des pauses plus ou moins longues.
J'en reviens toujours à ROM, qui a de grandes qualités variées : graphismes, click&move les 2 boutons de souris ET le clavier, un monde vaste, un background impressionnant, un appartement instancié customisable, de l'artisanat, des events saisonniers....

Il manque des animateurs sur chaque serveurs, des annonces et publicitées sur les sites de new's de jeux vidéos, des boutiques de joueurs persistantes (même si le joueur est offline), des activitées sur mobiles (chatt du jeu dispo sur une APK ou que l’on joue avec ses propres pets...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.youtube.com/watch?v=GNvKExgbjIA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello.

I am looking for a regular team.

I'm looking for a group of players who want to play together and progress together.

-one evening in the week, always the same day,
- an identical schedule, Europe east coast (GMT), (20h-23h, 20h-24h, 21h-24h).
-a character played only with this group, (except resource harvesting, daily quests and guild wars: without or with little XP harvest),

-in order to set the levels together, do the quests together, do the titles together, do the dungeons together.

The goal is not to gain levels quickly.
The goal would be to be entertained together and confident.

I play MMORPG since 1998.
MMORPG: Massively Multiplayer Online Role Playing Game: A virtual world in which we share a moment of relaxation with others.
I discovered this atmosphere in Ultima Online, EverQuest 1.
I have wandered for years on virtual worlds but I have not found this fun.

I am on ROM since september 2009, I took more or less long breaks.
I always come back to ROM, which has great qualities: graphics, click & move the 2 mouse buttons AND the keyboard, a vast world, an impressive background, a custom instantiated apartment, crafts, seasonal events .. ..

There is a lack of animators on each server, ads and advertising on new video game sites, persistent player stores (even if the player is offline), mobile activities (game chat available on an APK or on the internet). you play with your own pets ...

Francais mais sur Vidar suite fusions et pas sur Nuada comme la plupart des FR.

This post has been edited 1 times, last edit by "lauhrent" (Mar 7th 2018, 5:50pm)

2

Thursday, March 8th 2018, 11:59pm

Sounds fun, I logged in today for the first time after long break.

3

Saturday, March 24th 2018, 7:25pm

Are you still planning to get this project started?

lauhrent

Trainee

• "lauhrent" started this thread

Occupation: hotline ADSL fiber for a FAI

• Send private message

4

Tuesday, March 27th 2018, 1:26pm

I still.

Hello. Thank you for your answers.
What levels of characters do you want to play? What is your time zone? What days and what hours are you available to play?

My main char is 63-61-××. I'm in France GMT+1. I don't know my aviable day.

Francais mais sur Vidar suite fusions et pas sur Nuada comme la plupart des FR.

5

Saturday, April 7th 2018, 5:51pm

I will send you an mail ingame.