You are not logged in.

/!\ We are moving to a new board. Come join us. This board will go into read-only mode on 20.06. /!\

Dear visitor, welcome to Runes of Magic EU. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, July 24th 2014, 3:17pm

[fixed] Handwerksfestbelohnung gibt veraltete Schmucksteine usw.

Handwerksfest gibt als Belohnung veraltete Schmucksteine vermutlich auch Waffen- und Rüstungssteine diese haben alle ein Maximallevel von 80 !!!

Man sollte beachten das dieses immer aktuell sein muß nicht das nächstes Jahr nach einem Fix wieder da ist !!!

Version:6.1.0.2707.en

Server:Ionsai vermutlich aber alle
Ogmundr has attached the following files:

Grimthar

GM Bughunter™ (Tech&DE&US)

Occupation: Destroyer of Worlds

• Send private message

2

Thursday, July 24th 2014, 4:22pm

gemeldet

Grimthar
Du willst testen und zukünftigen Content sehen? Bewirb dich als Tech-Teamler!

Du bist mit einer Entscheidung von mir nicht zufrieden? Kontaktiere meinen Superior SaitoHajime

3

Sunday, April 10th 2016, 12:35pm

Hallo zusammen,

das Problem wurde nochmal neu aufgeräumt und erneut weitergeleitet (diesmal natürlich für Level 100 ^^ )

Beste Grüße
Tandoran

Grimthar

GM Bughunter™ (Tech&DE&US)

Occupation: Destroyer of Worlds

• Send private message

4

Wednesday, May 23rd 2018, 7:45am

das problem wurde behoben.

Grimthar
Du willst testen und zukünftigen Content sehen? Bewirb dich als Tech-Teamler!

Du bist mit einer Entscheidung von mir nicht zufrieden? Kontaktiere meinen Superior SaitoHajime